سمعک X- Series

 

سمعک X series Starkey

 

آنچه که شما خواسته اید و بیشتر...

سری X همچنان یکی از جامع ترین سمعک های استارکی است که با بهره گیری از تکنولوژی Voice iQ2 که سریعترین و جدیدترین سیستم کاهش نویز و حفاظت گفتار می باشد و با کیفیت بی سابقه صدا و احساس راحتی در هنگام شنیدن بخصوص برای محیط های شلوغ طراحی شده است.

 

  ویژگی های سمعک X series:

 

Voice iQ2
سریعترین و جدیدترین سیستم کاهش نویز، انقلابی در صنعت سمعک به ارمغان آورده است که سبب بهبود وضوح بیشتر گفتار حتی در محیط های نویزی می شود.

  • با همکاری سیستم InVision Directionality سبب کاهش تلاش شنیداری و خستگی شناختی می شود.
  • در تمامی کانالهای سمعک بصورت همزمان  طبق الگوی خاص خود، سبب کاهش نویز حتی  بین هر سیلاب گفتار می شود.
  • سبب کاهش نویز تا 20dB می شود.

Listen to Voice iQ

 

Spectral iQ

Spectral iQ یک راه حل هوشمندانه برای بیمارانی است که دارای کاهش شنوایی با افت شیب دار نزولی هستند. در این روش نشانه های گفتاری فرکانس بالا بصورت اتوماتیک و در زمان وقوع شناسایی شده و روی فرکانس های پایین تر کپی می شوند. Spectral iQ اين اجازه را به سمعك هاي استاركي مي دهد كه با حفظ روابط بین فرکانسی و در حالیکه قابلیت شنیداری نشانه های گفتاری فركانس هاي بالا را فراهم می کند، توزيع فركانسی هارمونیک بدون اعوجاج را نیز حفظ نماید. اینک برای بخشی از افرادی که تاکنون قادر به استفاده مفید از سمعک نبوده اند راه حلی مناسب در اختیار داریم.

Listen to Spectarl iQ

 

SOUND ENHANCEMENT

 در سمعکهای سری  X  سیستمهای پردازشی به روز شده سبب بهبود کیفیت صدا و کارایی لازم  این سمعکها می شوند. از جمله  این عوامل میتوان به سیستم تشخیص vent، بهبود سیستم تراکم ،و به روز کردن فرمول فیتینگ e-STAT اشاره کرد که باعث بالا بردن یکپارچه کیفیت صدا میشود.

 

SELF LEARNING

 اين سیستم مرتبا موقعیت ولوم کنترل و تغییرات آن توسط بیمار را ارزیابی و ضبط می کند و اگر که تغییرات انجام شده توسط بیمار به طور ثابت و با یک الگوی منظم باشد, سمعک به طور تدریجی یاد میگیرد که خود ولوم سمعک را تنظیم کند. در حقیقت Self-Learningیک الگوریتم برای تنظیم ولوم و قرار دادن آن در بهترین حالت عملکردی و ترجیحي بیمار است.

 SWAP FIT

 سیستم Swap Fit امکان انتقال اطلاعات محصولات قدیمی تر استارکی به محصولات جدید را مهیا کرده است که با این ویژگی شنوایی شناس زمان بیشتری برای تنظیم و مشاوره در اختیار دارد.

 

PUREWAVE FEEDBACK ELIMINATOR

 پیشرفته ترین و سریع ترین سیستم حذف فیدبک که با دقت بالایی سیگنال فیدبک را شناسایی و طبقه بندی کرده و در نهایت آنرا درمحیط های شنیداری مختلف حذف می کند.

 

SWEEP TECHNOLOGY

 استارکی سیستم کنترل لمس را به جای دکمه های کوچک آورده است. از اینرو بیمار ولوم و تغییر برنامه را را با سویپ یا لمس صفحه انجام می دهد.

این سیستم در در سمعک های BTE، BTE Power،  BTEPower Plus و  mini BTEوجود دارد .

 

HYDRASHIELD2

تکنولوژی 2HydraShield نه تنها از طریق خاصیت سوپرآبگريزي باعث بهینه سازی حفاظت از رطوبت می شود بلکه خواص سطح چربی گریز را هم افزایش می دهد. همه این ویژگی ها باعث افزایش دوام و طول عمر سمعک های امروزی و همچنین جلب رضایت بیماران می شوند.

 

ACOUSTIC SCENE ANALYZER

بر اساس شواهد بالینی و اظهارات بیماران، بهترین سیستم دایرکشنال به منظور عملکردی مناسب در محیط های بسیار شلوغ ارائه شده است.

 

T2 REMOTE

اولین فناوری است  که بيمار با استفاده از آن مي تواند  به سادگی حافظه و وولوم سمعک خود را از طريق تلفن و بدون هيچ وسيله اضافي تنظيم كند.

 

LIVE SPEECH MAPPING

در این برنامه صدای ورودی زنده به صورت یک نمایش 3 بعدی سبب آشنایی بیمار و خانواده با پردازش گفتار و درگیر شدن آنها در پروسه تجویز می شود.

 

VOICE INDICATOR

سمعك با ارائه پيام هاي هشدار اتوماتيك به صورت گفتار در مورد وضعيت باطري سمعك، حافظه و بسياري از موارد خبر مي دهد.

 

AUTOMATIC TELEPHONE SOLUTION - ATS

تمامي افرادي كه از سمعك استفاده مي كنند ‌مي دانند كه گاهي مكالمات تلفني خيلي مشكل مي شود با  ATS در سمعكهاي استاركي پديده فيدبك كم شده و مكالمات تلفني راحتتر مي شود.

 

TV PROCESSING

برنامه جدید تلویزیون که جهت کارایی بیشتر سمعک در هنگام تماشای تلویزیون طراحی شده است.

 

MUSIC PROCESSING

پروسه کردن انواع مختلف موسیقی که باعث افزایش کیفیت صدا و لذت بردن از موسیقی می شود.


 

 گالری عکس

 

بروشور سری X

دریافت فایل بروشور محصول

ویژه متخصصین X Series spec
مطلب مخصوص اعضاء است...