به سایت نمایندگی رسمی سمعک استارکی آمریکا درایران خوش آمدید


  • زیبایی

    سمعكي را تصور كنيد كه با آن به راحتي بشنويد اما قابل ديد نباشد.استارکی سمعک های نامرئی و ظریفی را به بازار عرضه کرده است که بعلت محل قرارگیری در عمق کانال گوش از دید همگان پنهان خواهد ماند.
    بیشتر...

  • قیمت

    قيمت سمعك ها بين چند صد هزار تومان تا چند ميليون تومان است. قيمت سمعك بر اساس تكنولوژي، امكانات، پيشرفته بودن و كيفيت آن متفاوت است. هرچه سمعك كوچكتر و داراي تكنولوژي پيشرفته تري باشد قيمت آن بالاتر است.
    بیشتر...

  • طراحی

    ما علم و هنر شنوايي را بهتر از هر کس دیگری می شناسيم. این تخصص همراه با رویکردهاي ما در ساخت سمعك هاي مناسب شما، منجر به كسب بالاترين ميزان رضایت بیمار و موفقیت در صنعت ساخت سمعك شده است.
    بیشتر...

  • نوآوری

    استاركي به عنوان رهبر جهان در نوآوری شنوایی، به میلیون ها نفر از بیماران کمک کرده تا با كمك سمعک هاي بي نظيرش صداها را طوري بشنوند كه هرگز با هيچ سمعك ديگري مانند آنرا تجربه نكرده اند.
    بیشتر...

 

 

 

آیا برای بهتر شنیدن آماده اید؟

شنوایی اولین حسی است که در انسان به وجود می آید و آخرین حسی است که از بین می رود.پس بیاید بهترین ها را برای کمک به مهمترین حس بدن خود انتخاب کنیم. سمعک های استارکی با طراحی های منحصر به فرد، بهترین تکنولوژی دنیا را با قیمتی مناسب برای شما به ارمغان آورده است.

 

 

خرید اینترنتی

کارشناسان محترم شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر

اقدام به پرداخت اینترنتی و پیش خرید سمعک نمایید.

http://localhost/starkey/templates/starkey/images/mcl5gau.png

نمای 360 درجه  RIC نمای 360 درجه  ITC نمای 360 درجه  CIC

Click to download in MP4 format (653.73kB)

Click to download in MP4 format (521.77kB)

Click to download in MP4 format (692.64kB)

سمعک Xino

 

سمعک XINO Starkey

سمعک های Xino جدیدترین عضو از خانواده سمعک های کوچک و تقریبا نامرئی در حال پیشرفت استارکی می باشد که به صورت سمعک رسیور داخل کانال با باتری 10 و 312 طراحی شده است.

سمعک های کوچک ، مزایای بزرگ

Xinoجدیدترین عضو از خانواده سمعک های کوچک و تقریبا نامرئی در حال پیشرفت استارکی می باشد که به صورت سمعک رسیور داخل کانال با باتری 10 و 312 طراحی شده است. Xino Classic تمام آنچه را که بیمار می خواهد به او می دهد.

ویژگی های سمعک XINO استارکی :

BLUWAVE 3.0

سیستم عامل BluWave 3.0 در حالیکه شدت و فرکانس سیگنال گفتار ورودی را حفظ می نماید امکانات دیگر مخصوص حذف صدای مزاحم را به خوبی بکارمی گیرد. BluWave 3.0 باعث افزایش کارایی ویژگی های موجود در محصولات سمعک استارکی از جمله سیستم حذف طبیعی صدای سوت، عملکرد بهتر در محیط شلوغ، مصرف بهینه انرژی، عملکرد بهتر تلفن و سیستم تشخیص جهت و اطلاعات می شود.


VOICE IQ2

سریعترین و جدیدترین سیستم کاهش نویز، انقلابی در صنعت سمعک به ارمغان آورده است که سبب بهبود وضوح بیشتر گفتار حتی در محیط های نویزی می شود.

  • با همکاری سیستم InVision Directionality سبب کاهش تلاش شنیداری و خستگی شناختی می شود.
  • سبب کاهش نویز تا 20dB می شود.
  • در تمامی کانالهای سمعک بصورت همزمان  طبق الگوی خاص خود، سبب کاهش نویز حتی  بین هر سیلاب گفتار می شود.

Listen to Voice iQ

INVISION DIRECTIONALITY

ويژگي  InVision Directionality نشان مي دهد كه سمعك می تواند طیف گسترده ای از صداهای محیطی را طبقه بندی كرده و نسبت به آنها واکنش نشان دهد در نتيجه صداي مطلوب را از طريق Voice iQ2 تقويت و مابقي را كاهش مي دهد.


SPECTRAL IQ

Spectral iQ یک راه حل هوشمندانه برای بیمارانی است که دارای کاهش شنوایی با افت شیب دار نزولی هستند. در این روش نشانه های گفتاری فرکانس بالا بصورت اتوماتیک و در زمان وقوع شناسایی شده روی فرکانس های پایین تر کپی می شوند. Spectral iQ اين اجازه را به سمعك هاي استاركي مي دهد كه با حفظ روابط بین فرکانسی و در حالیکه قابلیت شنیداری نشانه های گفتاری فركانس هاي بالا را فراهم می کند، توزيع فركانسی هارمونیک بدون اعوجاج را نیز حفظ نماید. اینک برای بخشی از افرادی که تاکنون قادر به استفاده مفید از سمعک نبوده اند راه حلی مناسب در اختیار داریم.

Listen to Spectarl iQ



PUREWAVE FEEDBACK ELIMINATOR

پیشرفته ترین و سریعترین سیستم حذف فیدبک که با دقت بالایی سیگنال فیدبک را شناسایی و طبقه بندی کرده و در نهایت آنرا در محیط های شنیداری مختلف حذف می کند.


HYDRASHIELD2

تکنولوژی HydraShield2 نه تنها از طریق خاصیت سوپرآبگريزي باعث بهینه سازی حفاظت از رطوبت می شود بلکه خواص سطح چربی گریز را هم افزایش می دهد. همه این ویژگی ها باعث افزایش دوام و طول عمر سمعک های امروزی و همچنین جلب رضایت بیماران می شوند.

 

 

 

 گالری عکس

 

 

بروشور بیمار xino

دریافت فایل بروشور محصول

 

ویژه متخصصین xino spec
مطلب مخصوص اعضاء است...

 
مشاهده فیلم محصول
Click to download in MP4 format (2.58MB)